דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת מזגנים ומערכות מיזוג אויר 

מאת    [ 16/05/2010 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3503 פעמים ]

 

עם בוא האביב אנשים רבים מחליטים שהגיע הזמן לקנות מזגן. ואכן חודשי האביב, לפני שמגיעים ימי החמסין והשרב, הם הזמן האידיאלי להתקנת מזגנים. באביב עוד אפשר למצוא מתקין מזגנים פנוי, ולוח הזמנים של חברות מיזוג האויר עדיין אינו מלא עד אפס מקום. מי שמקדים לקנות מערכת מיזוג אויר באביב, ימנע מעצמו סבל מיותר בחודשי הקיץ הלוהטים, שהם גם החודשים העמוסים ביותר מבחינת התקנת מזגנים.

במדינה חמה כמו ישראל, מיזוג אויר הוא מצרך הכרחי, שלא לומר חיוני. ללא מערכות מיזוג אויר קשה מאוד להעביר את חודשי הקיץ בשלום. וכפועל יוצא, חודשים אלו הם גם התקופה החמה של חברות המזגנים ויצרני מערכות מיזוג אוויר. לכן בתקופה זו הם יוצאים במסעות פרסום בכל אמצעי התקשורת ומנסים לשכנע אותנו למהר ולבצע התקנת מזגנים בבית, במשרד ובכל מקום בעצם.

כל חברה למערכות מיזוג אוויר מנסה לשכנע אותנו לבחור במזגנים שלה ולבצע התקנת מזגנים אצלה. וכל חברה מנסה לנכס לעצמה יתרון אחר, שמבדל אותה על פני חברות מיזוג האוויר האחרות: מחיר המזגנים, איכות המזגנים, השירות שחברת מיזוג האוויר מעניקה, שנות האחריות למזגנים ועוד. חלק מהחברות אפילו יוצאות במבצעים מיוחדים בניסיון לעודד אותנו לרכוש מערכות מיזוג אוויר אצלן. הפרסומים יכולים לבלבל צרכנים רבים, גם בשל ההיצע של מערכות מיזוג אוויר שונות הקיימות בשוק מיזוג האוויר הישראלי: מזגנים עיליים, מזגנים מיני מרכזיים, מזגני אינוונטר עיליים ומזגני אינוונטר מיני מרכזיים.

ואכן לפני שבוחרים במערכת מיזוג אוויר חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של כל מזגן: מחיר, האם המזגן מרעיש בעת פעילותו, האם תהליך התקנת המזגנים יהיה מסובך או לא, ועוד. הפרמטר שחשוב להרבה אנשים לפני שהם מבצעים התקנת מזגנים הוא רמת החיסכון בחשמל של המזגן. אחד החידושים שנכנסו לאחרונה לשוק מיזוג האויר הוא מזגני האינוונטר. מזגני אינוונטר הם מערכות מיזוג אוויר שיכולות להביא לחיסכון של בין 30% ל- 50% בצריכת החשמל. זהו נתון משמעותי עבור אנשים שמפעילים מערכות מיזוג אוויר במרבית שעות היממה.

אולם פרמטר חשוב לא פחות בבחירת מערכות מיזוג אויר הוא השירות שתקבלו. רבים מרוכשי מערכות מיזוג אויר מגלים רק בדיעבד כמה חשוב לבחור טכנאי מזגנים שגם מעניק שירות טוב. לעיתים רבות הגורם שמוכר לכם מערכות מיזוג אוויר אינו קשור לגורם שמבצע את התקנת המזגנים. בשל העובדה שלמערכות מיזוג אוויר יש יצרן, מוכר ומתקין, לא אחת הגורמים השונים נוטים להטיל את האחריות זה על זה כאשר מתעוררת תקלה במערכות מיזוג אויר.

מסיבה זו חשוב לוודא שכאשר מבצעים התקנת מזגנים למערכת מיזוג האויר שלכם יש "אבא". כלומר, שבמקרה שמתעוררת תקלה או בעיה כלשהי עם מערכות מיזוג אויר יש לכם כתובת ברורה למי לפנות. לכן כאשר אתם מבצעים התקנת מזגנים חשוב לדרוש לקבל טלפון אחד שאליו ניתן לפנות בכל בעיה. בנוסף חשוב להקפיד לוודא שהיבואן של מערכת מיזוג האויר והחברה שמעניקה שירות תיקונים למזגנים, מחזיקים חלפים למזגן לטווח של מינימום 7 שנים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב